♥ҳ̸Ҳ̸♥ بــگو نمــــیری ♥ҳ̸Ҳ̸♥
دیـــگه میـــرم - تنهــایی - مــرگ

♥ҳ̸Ҳ̸♥ دیــگِهــ میــــرم ♥ҳ̸Ҳ̸♥












کیــ اومده به جــای مـن؟؟

کـه نمیمونیــــ

یعنــی انقدر بد بودم کـه نمیمونیــــ

باشه برو ولـــی خیلی نامهربونیــــ

باشه برو ولــی تو قدر نمیدونیــــ

به امــید تو بودم تو داری میریــــ

میدونم از دست مـن خیلــی دلگیریــــ

باشه برو ولی خوشبخت بشی الهیــــ

باشه برو ولم کردی تو ظلمت و تنهاییــــ

به عشق تو زندم و بگو نمیری

میدونم از دست من خیلی دلگیری

به امید تو زندم و بگو نمیری

اینو میدونم از دستم خیلی دلگیری

تنهایی هام دیگه بسه من نمیتونم

آخه به عشق تو تا کی من بخونم

صدامو گوش کن که دیگه من نمیتونم..

 :( بخدا نمیتونم دیگه بخونم :(

تصویر مرتبط



نظرات شما عزیزان:

تنهای هستی
ساعت23:41---27 دی 1393

گریه



زهرا
ساعت20:36---26 دی 1393
بیهوده تحریمم نکن

من ایرانی ام

برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد . . .



زهرا
ساعت10:17---26 دی 1393

خیلی خوبه وبت نمیدونم اسمت چیه ولی عالی مینویسی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:,ساعت 17:16 توسط ♥Ҳ̸ HADI Ҳ̸♥| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت